Ziua operelor şi a faptelor bune









Astăzi 15 Octombrie 2011, părintele nostru spiritual Teofil Petrişor, ne-a pregatit un program formativ mai special, intitulat „Ziua operelor si a faptelor bune” .


Am avut ca punct de reper un pasaj din Evanghelia după Sfântul Luca (10, 1-9): „În acel timp, Domnul a ales încă şaptezeci şi doi de ucenici şi i-a trimis doi câte doi înaintea sa, în fiecare cetate sau loc pe unde avea să treacă el. Şi le-a zis: „De secerat este mult, dar lucrătorii sunt puţini. Rugaţi-l deci pe stăpânul secerişului să trimită lucrători la secerişul său…”. După ce am participat cu toţii la Sfânta Liturghie, am plecat doi câte doi în satele din apropierea oraşului Roman, cu scopul de a face fapte bune, aşa cum au plecat şi cei şapte zeci şi doi de ucenici trimişi de Isus.

Drumul parcurs spre destinaţiile noastre, ne-a oferit ocazia să ne rugăm, să medităm la viaţa noastră spirituală şi la relaţia cu Dumnezeu. Chiar dacă nu ne-a fost uşor din cauza vremii, din mărturiile primite, am constatat că majoritatea dintre noi au trăit la intensitate maximă acest moment și ar dori să repete această experienţă:

„Dacă ar fi să mai repet această experienţă, în slujba lui Cristos, aş face-o cu inima deschisă!” (Blaj Claudiu a IX-a A)

„Experienţa de a merge prin localităţi pentru a-l mărturisi pe Isus Cristos, pot spune că mi-a îmbogăţit viaţa spirituală!” ( Simon Ştefan Emanuel a XI-a A)

„Am fost trimişi în misiune pentru a trăi conştienţi… ca apoi când vom muri să nu ne trezim că nu am trăit deloc!” (Arva Alexandru a XI-a B)

Niciun comentariu: